Sunday 3 March 2013

♔ Merentas Desa ♔


Heyyoooo ^_^
Dah bersawang dah blog aku nih kaan ? HAHA . Nak bagi tahu nihh , hari sabtu nih aku ada Pertandingan Kawad Kaki . Doakan semuanya berjalan dengan lancar keyy :) Tak mengharapkan kemenangan , cuma harap dapat menghiburkan ^_^ BTW  sabtu 2.3.2013 , semalam laah kaann . Sekolah aku ada merentas desa >< Bestt wokk ! Tapi crush aku tak datang pown :/ Seriously sedihh gileww :/ Jelous jew negok Nurin ngan crush diee :/ Hmm ! Nape awwk tak datang ? Pemalas letuww nak larii -_- Tido tebongkangg jew laah kat rumah tuh kann -_- Ishh ! Tumbok kangg >< Hmm . Aku ? Aku tak lari pown ^_^ Sebab aku amik gambar jeww :) Photographer katenyaaaa ! HAHA . Banyak jugak laah aku amik gamba . Tak lawa sangat pown . Sebab aku baru jeww nak belajar bab-2 camera nihh ;) HIHI . Nak negok tak gamba-2 sekolah aku ? Wait arr ! Btw kite orang ade lalu kat Cameron Highlands tauu ;) HAHA . 




Abang abang belari ^_^ HAHA .



Senamrobik dulu before lari :)


We Are Friend ^_^


Menunggu pengumuman siapkah pemenang-2 . Panas gileww time nihh >.<


Comey kann ? ;) HAHA . Muke semua penattt >.<


Alhamdulilahh ! Merentas desa dah lepas , Tunggu sukan tahunan pulak :) Tak sabaq keyy ! Btw DIA tetap dapat top 10 :') Dah 3 tahun dah , DIA mesti dapat top 10 :') Biasalah pelesit lari memang cenggituhh :P HAHA ! Hmm :') Mase form 1 , die dpt 6ber 1 , mse form 2 6ber 3 , Now tak tahu 6ber bape :') Tapi DIA still top 10 :') Tahniahh awakk :') Dulu mesti text die , ckp tahniahh bagai :') Dulu DIA mesti bagitahu dah berape pingat emas , gangsa die dapat .  Now ! Tak seperti dulu lagi ^_^ Semua tinggal kenangan . But aku still doakan kejayaan DIA ^_^ 

ASSALAMUALAIKUM :D


No comments:

Post a Comment