Wednesday 13 February 2013

♔ Cuti Raya Cina ♔

Hyee readerssss ^_^ 
Lamanya aku tak update blog kaan ? kaan ? kaann ? Hahaii ! Seriously tak ada masa langsongg >.< Setiap saat ada jew kerja yang aku buat . And now cuti tahun baru cina ^_^ Cuti seminggu . Korang pegy mana ? Aku pegy Keiyell jeww :) Nak dikatakan Keiyell tuh kampung 6ber 2 aku laah . Dalam setaon banyak kali aku turun Keiyell :) Abang aku stay sanaa . So senang laah kaan nak jejalan dekad Keiyell :) Btw kaan aku teringin sangatttt nak pegy Sawah Padi >< Tapi tak pegy-2 pown :/ Sodihhhhh ! 

Itu hari aku pegy amandi air telejun dekad Hutan Lipur . Sumpah ! Tak best langsong . Family aku nihh memang HANTU AIR . So kteorang memang pantang nmpk laut , pulau , sungai , swimming pool , air telejun ! Memang kte org terjunn jew >< Tapi dekad air telejun hutan lipur nih aku mmg tak dew mood nak mandi -_- Seumur hidup aku pegy mandi manda , aku tak pernah nmpk org cina or india mandi sekaly , Tapi dekad Hutan Lipur nih mcm-2 orangg adee --' Pelikk siakk aku ! Yang paling penting ramai INDIA -_- Memangg not in moodd aku nak terjun >.< 

Lepas balik dari mandi air telejun , Aku pegy i-City Shah Alam ^_^ Memang bestt tempat tuhh . Tapii ! Pown ramai orang jugak -_- Ramai cina sebab masa tuh ade event apa jadah ntahh dekad situhh >< Tapi memang best dapat negok lampu-2 , memang cantikk arr :) Aku nak masuk dekad dalam salji tuh tapi tak dokk cenn arr :/ Mybe next timee :) 

Lepas pegy i-City aku pegy GM Klang . Sape tahuu GM Klang ? Goyangg telinga ! Haa ! Barang-2 dekad situh memang murahh gilakk ! Rambang mata aku pegy sane :) Niat hati semuaa bende aku nak belii tauu >< Ishh ! Aku just beli baju satu and selendang sajaa ^_^ Mybe b4 raya aku shopping dekad situhh :) Semua murah-2 . Better belanja dekad situ dripd Bazar Karat . Sebab barang-2 dekad Bazar Karat semua beli dekad GM Klang tuhh -_-

Nak negok gambar-2 kitee ^_^ Jap ehhh ! 


Lawak takk ? ^_^ 


Lawaa kaan ^_^ 


Bunga MataHari ^_^


Nihh jew , Law nak agy pegy kat FB akuu keyy ^_^

No comments:

Post a Comment